Regulamin programu lojalnościowego
Postanowienia ogólne
- Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
- Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
- Organizator – Spiżarnia Rydzyńska sp.z.o.o Rydzyny 89E 95-200 Pabianice, nr NIP 731 204 5418, biuro@spizarniarydzynska.pl
- Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Regulamin - niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem spizarniarydzynska.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
Uczestnicy Programu Lojalnościowego
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:
- zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
- zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu
Punkty w Programie Lojalnościowym
- Uczestnik otrzymuje od Organizatora punkty w zamian za określone czynność, naliczane według poniższych zasad:
- Punkty przyznawane są począwszy od momentu przystąpienia do Programu Lojalnościowego i dokonania przez Uczestnika dowolnego zakupu towarów w Sklepie - przez okres jednego 365 dni (dalej: Okres Naliczania Punktów).
- Po zakończeniu Okresu Naliczania Punktów punkty uzyskane przez Uczestnika automatycznie tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.
- Przy określaniu czasu trwania Okresu Naliczania Punktów pomija się umowy sprzedaży towarów lub usług zawarte za pośrednictwem Sklepu, które uległy następnie rozwiązaniu, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z konsumenckiego prawa odstąpienia (o ile prawo to Uczestnikowi przysługuje - zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
- Uczestnik otrzymuje punkty w zamian za:
- Zakupy w sklepie internetowym z wykorzystaniem Konta w Sklepie
- Zapis do newslettera
- Dodanie opinii do produktu
- Zamówienia składane Organizatorowi, które nie skutkują naliczaniem punktów, to zamówienia:
- z pominięciem witryny Sklepu (np. w formie telefonicznej itd.),
- za pośrednictwem witryny Sklepu, ale bez uprzedniego zalogowania do konta w Sklepie.
- Za każde 100 zł wydane przez Uczestnika w warunkach opisanych powyżej skutkuje przyznaniem Uczestnikowi 10 punktów. Wydanie niepełnego 100 zł nie skutkuje przyznaniem żadnych punktów.
- Za zapis do newslettera Uczestnik otrzyma 25 punktów
- Za dodanie opinii do produktu Uczestnik otrzyma 5 punktów
- Punkty przyznawane są automatycznie po opłaceniu zamówienia, pod warunkiem że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z konsumenckiego prawa odstąpienia (o ile prawo to Uczestnikowi przysługuje).
- W przypadku anulowania lub niezrealizowania zamówienia, Organizator ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone w jego skutek punkty.
- Organizator od czasu do czasu może organizować dodatkowe promocje - polegające na przyznawaniu Uczestnikom punktów na zasadach korzystniejszych niż opisane w pkt. 1-7 powyżej.
- Punkty są niezbywalne.
Wymiana punktów
- Uczestnik ma prawo do dokonania zamiany punktów uzyskanych w Programie na wybrane produkty.
- Zamiana może zostać dokonana poprzez zaznaczenie stosownej opcji w koncie klienta w Sklepie.
- Organizator przyzna Uczestnikowi 10 punktów za każde wydane 100 złotych.
- 10 punktów ma wartość 1 zł, które Uczestnik może przeznaczyć na wybrane produkty.
- Punkty przypisywane są do konta Uczestnika w Sklepie.
- Punkty są niezbywalne.
- Uczestnik może wykorzystać punkty poprzez wymianę ich na produkt w procesie zamawiania towarów za pośrednictwem Sklepu.
- Dopuszcza się wykorzystanie w ramach jednego zamówienia dowolnej ilości punktów, z zastrzeżeniem że może być to maksymalnie 1 nagroda
- Za wymieniony produkt naliczone zostanie 1 grosz.
- W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, w odniesieniu do której wykorzystał punkty, punkty nie będą mu zwracane.
- Klient jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu środków na wymianę ich na Produkt dostępny w ramach Katalogu zamieszczonego w Sklepie Internetowym.
- Ilość Punktów niezbędnych do możliwości wymiany ich na Produkt dostępny w ramach Katalogu zamieszczonego w Sklepie, wskazana jest każdorazowo przy opisie każdego Produktu w Katalogu dostępnym w Sklepie Internetowym.
- Środki przyznane Klientowi mogą być przez Klienta wykorzystane w terminie 365 dni od dnia ich przyznania.
- Klient ponosi koszty dostawy Produktu dostępnego w ramach Katalogu.
- Program Lojalnościowy nie łączy się z innymi promocjami, wyprzedażami oraz innymi programami lojalnościowymi i partnerskimi w Sklepie Internetowym.
- Zgromadzone środki nie mogą zostać wypłacone Klientowi.
- Sponsorem Nagród jest Organizator.
Czas trwania Programu Lojalnościowego
- Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 05.11.2021.
- Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie - z zastrzeżeniem że:
- Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 6 miesięcy wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie punktów.
- Organizator umożliwi Uczestnikom wymianę pozyskanych punktów na produkty
- W przypadku zakończenia Programu - niewykorzystane punkty tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane (w tym zwłaszcza w celu zapłaty za towary lub usługi w Sklepie).
- Uczestnik nie musi wykorzystywać punktów zebranych ze swoich zamówień.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty.
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
- Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być pracownicy Administratora, podmioty świadczące na rzecz Administratora w szczególności usługi telekomunikacyjne, informatyczne i księgowe oraz inne podmioty, które muszą zostać dopuszczone do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu należytego wykonania umowy sprzedaży i dostawy towarów.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
- W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji w formie elektronicznej na adres biuro@spizarniarydzynska.pl
- Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. W takim przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.
- Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
- W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.
- Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr