ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE NA ŚWIĄTECZNE PRODUKTY!
Zamówienia z gwarancją realizacji przed Bożym Narodzeniem przyjmujemy do 11 grudnia. Po tym terminie nie możemy zapewnić, że wybrane produkty dotrą na czas.
Jak kupować?

 

Jak zamawiać?

Świeżość produktów to nasz priorytet! Ponieważ większość towaru zamawiamy na specjalne zamówienie, na paczkę od nas trzeba czasem dłużej poczekać. Dotyczy to szczególnie świeżego mięsa, ryb, owoców morza, owoców i warzyw oraz nabiału, których nie trzymamy "na zapas". Dlatego złóż zamówienie do czwartku, by otrzymać przesyłkę w kolejnym tygodniu.

 

Dni wysyłki

Paczki kurierem wysyłamy w środy i czwartki. Jesteś z Łodzi lub okolic? Twoje zamówienie nasz kierowca dowiezie również w piątek

 

Produkty zmiennowagowe

Nasze produkty są zmiennowagowe, przez co ostateczna cena zamówienia może się różnić od tej podanej na stronie. Postaramy się, aby ta różnica była jak najmniejsza - a w zależności od sytuacji zwrócimy nadpłatę, lub poprosimy o uregulowanie niedopłaty. Informację o zmianie ceny zamówienia przekazujemy telefonicznie.

 

Dostępność towarów

Z uwagi na aktualną sytuację związaną z pandemią, dostępność produktów może się różnić. Chociaż nie zdarza się to często, informujemy że w zamówieniu mogą wystąpić braki spowodowane niedostępnością towaru. W takim przypadku, nasi konsultanci telefonicznie zaproponują Wam alternatywę za brakujący towar.

 

Szybka wysyłka

Zależy Ci na szybkiej przesyłce? Zadzwoń na etapie zamówienia by upewnić się, że interesujące Cię produkty są aktualnie na stanie. 

 

Zmiana statusu zamówienia

O zmianie statusu zamówienia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie. Możesz to również sprawdzić w zakładce "moje konto".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl